sobota, 16 marca 2013

Moze troche koloru? TAK!!!


☺ Witam
 Jakis czas temu znalazlam w Globus podkladki pod talerze w bardzo ladnym kolorze i w super cenie.

Od razu wiedzialam,ze zrobie z nich poduszki do salonu!
Kilka dni pozniej potraktowalam moj material wybielaczem. 
Chcialam mu nadac troche "lekkosci" i
 hippisowskiego Looku ;)


A tak się prezentują na sofie. Co myślicie? 
 ________________
                                     


Jeszcze wygrzebalam lampe z piwnicy i ja troche odswiezylam .


                         



10 komentarzy:

  1. Beata! Kolejny świetny pomysł. Poduszki są ekstra, a kolor w Twoim salonie taki nadmorski, aż się chce na plażę. Rewelacyjna lampa.
    Buziaczki

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. No i wszystko pięknie pasują. Świetny pomysł jak zrobić coś z niczego :-)pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna taka kolorowa odmiana, podoba mi sie ten kolor, dodaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię te Twoje pomysły! zawsze coś oryginalnego ( MReve :) )

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowity blog przeglądnełam od dechy do dechy:)czekam na wiecej pozdrawiam:)Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobał mi się Twój salon jak był taki czarno biały. Prosty elegancki... wydawało się że jest idealny. Ale wiesz te poduchy, ten kosz lampa.... o rany po prostu rewelacja :) One nadały życia temu miejscu :) Masz dziewczyno talent ;) dla mnie BOMBA ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jak najbardziej na tak, w szczególnosci gdy jest on kolorem niebieskim.
    Zwyczajnie uwielbiam i chętnie patrze na te piekne zdjecia.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, mam pytanko jak odswiezylas lampe? Czy malowalas ja jakas specjalna farba? Dzieki i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :)
      Lampa jest lekko przetarta papierem sciernym i spryskana biala farba w sprayu,zwykla :)
      Ja jestem zadowolona z efektu :) bo nie ma zaciekow,rowno jest wszystko pokryte :)
      pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...