wtorek, 16 kwietnia 2013

Problemy sypialniane...

HEY :) 
Na poczatku chcialam wyjasnic,ze nie o takie problemy mi chodzi ;) ha ha ha
Juz od dluzszego czasu denerwuje mnie moja sypialnia.
Chce w niej wszystko zmienic!
Podstawa sypialni jest lozko :)
Szukałam,szukałam i nic nie znalazłam :(
A jak juz cos przypadło mi do gustu to kosztowało majatek!
I wiecie co?
Jak sie zdenerwuje to sama sobie zrobie lozko!!!
Juz zbieram inspiracje ;)
Jak patrze na te wszystkie zdjecia to mysle,ze nie wyglada to na zbyt skomplikowanie ;)
TEN zaglowek bardzo mi sie podoba!
***
A TEN tez jest bardzo ladny tylko kolor bym zmienila.
***
TUTAJ znajdziecie wspanialy i przejrzysty tutorial.
***
ZOBACZCIE jakie to proste!
***
Nie wiem skad pochodzi to zdjecie, ale powiem Wam jedno: BARDZO PROSTE W WYKONANIU A JAKI EFEKT!
***
Zdjecie nr.1 to moj faworyt. Teraz pozostaje mi namowic P. do dzialania.
A Wy macie jakies ciekawe inspiracje?
Podzielcie sie :)

17 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej do gustu przypadła wersja ostatnia,jest pięknie! Pewnie to też za sprawą kolorystyki :) Myślę,że dla Ciebie zrobienie takiego "wyrka" to pryszcz :)))Dasz radę więc trzymam kciuki i czekam na relację,może i ja się czegoś nauczę :))))
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caly czas mysle i szukam,kombinuje,wertuje i wypytuje... Nie wiem co ja dokladnie chce w tej sypialni... za duzo mam pomyslow w glowie :)

      Usuń
  2. hej! bardzo podoba mi się pierwszy zagłówek w dodatku robiłam kiedyś coś podobnego u koleżanki, miała prostą deskę, obiłyśmy materiałem, kupiła te ozdobne gwoździe tapicerskie w taśmie na allegro za parę groszy i łóżko jak nowe :) dodam jeszcze, że te gwoździe wykorzystała na szafeczkach sypialnianych :) myślę, że dasz radę niewielkim kosztem zrobić coś pięknego. powodzenia i czekam na fotorelację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :)
      Taka kolezanka jak TY to skarb :) !
      Jak sie podejme tej pracy to na 100% wrzuce zdjecia z opisami :)
      pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  3. Na pewno dasz radę sama zrobić!powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello! :) Nie uwierzysz, ale moja sypialnia też mnie denerwuje(jest najgorzej zaaranżowanym pomieszczeniem w domu). Najpierw wymyśliłam turkusową ścianę, reszta cafe latte - co mnie podkusiło nie wiem. Do tej pory nie mogę doczekać się przemalowania (ha a to już niedługo bo mój M obiecał mi jak będzie miał chwilkę czasu). Miałam zmienić łóżko (marzy mi się materiałowy zagłówek), ale jednak meble się nie zmienią (kolor ciepły brąz). Nie pozostaje nic innego jak zmiana koloru ścian + ciekawe dodatki, a i wnętrze nabierze charakteru. Zobacz znalazłam taki tutorial: http://www.schuelove.com/2011/12/tufted-headboard-tutorial.html fajny ten zagłówek. Pozdrawiam i ściskam! Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia ja tez kiedys kupilam jakies smieszne meble do sypialni-dzis sama siebie pytam tak jak Ty CO MNIE PODKUSILO? O CZYM JA MYSLALAM? ahhhh
      Ja juz dawno bym wszystko przez okno wyrzucila :) tylko P. marudzi...

      Usuń
  5. Beatko! Pewnie, że sobie zrób sama. Kto nie jak TY? Powiem Ci, że ja chętnie bym sobie taki zrobiłam, ale już nie mam gdzie.

    Czekam na zagłówek
    Buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of your website is
    magnificent, let alone the content!

    Also visit my webpage - tusze

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj-pięknie,pięknie.Jestem pod ogromnym wrażeniem.Wszystko zachwyca i cieszy oko.Zostaję u Ciebie na długo,a może jeszcze dłużej.Pozdrawiam z Dobrych Czasów-zapraszam w wolnej chwili w odwiedzinki.FANTASTYCZNY JEST TEN TWÓJ BLOG-SUPER

    OdpowiedzUsuń
  8. It's genuinely very complicated in this active life to listen news on Television, so I just use world wide web for that purpose, and obtain the latest information.

    my web-site tusze

    OdpowiedzUsuń
  9. wow piękne zagłówki i ciekawy artykuł :)

    zapraszamy do nas na bloga i na stronę mamy piękne łóżka i zagłówki !

    http://lapoemblog.blogspot.com
    www.lapoem.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tez problem lezy w sypualni. Tez szukam idealnego lozka. Tez zdecydowalam sie zrobic sama a zaglowek chyba jupie gotowy

    OdpowiedzUsuń
  11. no właśnie. Może warto zastanowić się nad taką dekoracją: http://fototapetynasciany.pl/39-large_default/fototapeta-kwiat-storczyk-sepia-nr-f213014.jpg Sama nie mam wprawdzie w domu fototapety na ścianie, ale widziałam u znajomych kwiaty w sypialni i przyznaj wrażenie imponujące.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...