wtorek, 11 marca 2014

Pokrowce na krzesla

Witajcie!!!


Jaka wspaniała pogoda za oknem :)
Az chce się wielkich zmian!
Wiosenne porządki mam juz za soba,
teraz mogę odetchnac!
Wzielam się w garsc i uszyłam pokrowce na krzesła,
STRACH MA WIELKIE OCZY!
Nie bylo az tak trudno :)
Najwiecej czasu zajelo mi pobranie wlasciwych wymiarow,
kilka razy do tego podchodzilam i za kazdym mialam inne dane.
Myslalam,ze oszaleje!
Uszylam jeden pokrowiec na probe(ze starego materialu)
Wyszedl duzo za duzy. 
Ale kolejne juz byly dobre.
Jestem z siebie dumna! Kilka miesiecy sie zabieralam za te pokrowce i wreszcie mi sie udalo!!!

 




Zmykam z coreczka na spacer :)
Pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Wyszły super! Też marzą mi się takie pokrowce ale obawiam się,że to zbyt trudne jak na mnie ;P Zresztą ja nerwus jestem i czasem moja maszyna mogłaby tego nie przeżyć haha
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać,że świetny efekt daje to ogromne lustro :)

      Usuń
    2. Ja tez strasznie sie balam,ale powiem szczeze,ze nie bylo tak trudno. Jak mialam wszystko wyciete w jeden dzien uszylam 3 pokrowce :-)

      Usuń
  2. Piekne te pokrowce, wyglądają idealnie na tych krzesłach :))
    Miłego dnia
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :-)
      Boje sie jak czesto bede je musiala prac przy mojej malej terrorystce hihihi
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Sama uszyłaś? Wow, jestem pod wrażeniem :). A i oświetlenie bardzo m się podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama :-)
      Samiusienka :-)
      I powiem Wam,ze sama jestem w szoku,ze mi to wyszlo hihi
      Pozdrawiammmm

      Usuń
  4. Ależ się prezentują krzesełka!wszystko się świetnie prezentuje! cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chylę czoła, naprawdę :) Moja maszyna stoi od roku w szafie i czeka aż nauczę się szyć ...:/ Świetny efekt. W ogóle piękny salon :) (mój faworyt --- lustro :)

    pozdrawiam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda te krzesła w białych pokrowcach. Podziwiam wykonanie i pozdrawiam. Zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokrowce wyszły super !!! ale teraz już wiem jakie meble zakupię do swojej jadalni :) , w zestawie ze stołem wyglądają przepięknie..... ach i to lustro, bardzo podkreśla wygląd jadalni, rewelacja !!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beato, śliczny salon:) zresztą pozostałe pomieszczenia również interesujące :). Będę zaglądała do Ciebie częściej :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przestajesz mnie zadziwiać! Ja przyznaję się do mojego ogromnego lenistwa - nie byłabym w stanie zrobić takich pokrowców :P Na szczęście Tobie wyszły rewelacyjnie, myślę że możesz być z siebie bardzo dumna!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...