niedziela, 19 maja 2013

Urlop dobiega konca...

Witajcie!!!
Ale ja sie stesknilam :)
Cały czas myslalam co nowego na Waszych blogach
Co mnie zachwyci w Waszych mieszkaniach...
Wczoraj wieczorem wrocilismy po tych wszystkich wojażach do domu.
To cos wspanialego kiedy jesteś gdzies tam w dalekim swiecie, moze byc pieknie i cudnie ale mimo to tesknisz za domem...

                                          
Pierwsze chwile relaksu zaczelismy w Giardino.
Wspaniale miejsce!!!
Raj na ziemi!!!
Ale co ja bede pisac :) wrzuce kilka fotek








Zabieram się teraz za sprzątanie i ratowanie moich obumarłych :( roślinek...
Pozdrawiam Was serdecznie!




10 komentarzy:

  1. Piękne miejsce i ja chętnie bym sobie tam poodpoczywała :))) i zgadzam się z Tobą,że wszędzie dobrze ale w domku najlepiej!
    Miłego ogarniania chatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do dzisiaj chatnie nie moge ogarnac ;) ha ha ha ja sprzatam a cora balagani ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i bardzo dziekuje za odwiedziny i mile slowa :)

      Usuń
  3. Oj,ale bym sobie wyjechała:)Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez rok odkladalismy ten wyjazd! Ale ja bylam glupia! To jest raj na ziemi :)

      Usuń
  4. Witaj :) wieki Cię nie było :)
    a miejsce pięne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche leniuchowalam ;)
      Ale teraz moge z czystym sumieniem powiedziec,ze wreszcie jestem na maxa zrelaksowana ;) i gotowa na blogowanie :)
      buziaki

      Usuń
  5. Pięknie! Raj na ziemi. Również zazdroszczę;) Sama wyrwałabym się choć na tydzień gdzieś daleko:) PS. Dobrze, że już jesteś. Ja tęskniłam za Tobą!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj ja tez strasznie tesknilam :) caly czas myslalam o blogspocie i FB ;) juz chyba chora jestem :) ha ha ha
      buziaki

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...