wtorek, 22 stycznia 2013

Nowy zegar!


Witam! Witam!
Jak Wam mija dzien :) ?
Ja jestem w bardzo dobrym humorze bo wczoraj kupilam wspanialy zegar!
Wyszlam z Luanka kupic kwiatki dla Dziadkow, po drodze wstapilysmy  do malego sklepiku z dekoracjami. Gdy zobaczylam ten zegar serce zaczelo mi mocniej bic a w glowie slyszalam tylko "sprawdz cene!Sprawdz cene" !!!
Skoro zegar wisi juz na mojej scianie mozecie sie domyslic,ze byl baaaardzo tani(  musze przepracowac niecala godzine )! 
Tylko teraz mnie zastanawia: przemalowac go? Jesli tak to jak?

                       

1 komentarz:

  1. Tego Ci zazdroszczę. Zakupów takich unikatów, u nas nic nie można takiego kupić, a ja też chętnie bym coś odnowiła. Zegar jest cudowny ja pomalowałabym go na czarno.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...